reklama

Zaľúbila som sa do sna

Neviem či je to možné, ale mne sa to stalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Každý večer idem spať, a nikdy ma ani nenapadlo myslieť nato, čo sa mi bude snívať. No napriek tomu sa mi vždy niečo sníva.

Väčšinou je to niečo nové.

Ale stáva sa mi, že sa mi sny opakujú. A niekedy sa mi niečo sníva a potom sa mi to aj stane. Je to tak. Naozaj sa mi to stáva, to si nevymýšľam.  Teraz nemyslím ten pocit, že toto sa mi už asi stalo.  

A je mi ľúto, že niektorým ľuďom sa nič nesníva. Je to naozaj škoda. No mne sa minulú noc sníval sen na ktorý nechcem nikdy zabudnúť. A stále naň myslím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Dookola si opakujem : „ Čo robíš Iva, veď to bol len ďalší  sen a bude ich ešte veľa.“  No akosi sa ho nedokážem zbaviť.

 Na ďalší večer som zistila ako veľmi ma ten sen dostal. Ako som si ľahla, túžila som, aby sa mi sen opakoval alebo pokračoval. A to sa mi ešte nestalo. Nikdy som nemala sen, ktorý by som chcela ešte raz snívať.  

Určite už uvažujete čo sa mi to snívalo. A určite to mnohých už napadlo. Áno. Bol tam on. No aj keď si nepamätám celý sen a ani jeho tvár. Viem že mal čierne vlasy. Bol veľmi milý a ja som z neho bola hotová. A hlavne si pamätám pocit čo som pri ňom cítila. A ten bol úžasný. Ani sa to nedá možno opísať. Strašne som sa pri ňom hanbila. Stále som hľadela do zeme. No on aj tak vždy prišiel, chytil ma za ruku alebo mi dal pusu na líce.    

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nič moc sa v tom sne nestalo, teda pre vás. Ale ja som sa zobudila a mala som hneď krásny deň. A teraz len spomínam.  

Možno si poviete, že tento článok vás absolútne nezaujal a zbytočne som to písala. No ja som mala ten pocit to napísať.  

Stále dúfam, že sa mi môj sen vráti.

Aj keď by bolo lepšie zažiť to skutočne.

iveta kováčová

iveta kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Iva.Som z Nitry.A som uplne obycajne dievca ktore sa už teší čo všetko vám sem napíše. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu