reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
iveta kováčová

iveta kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Iva.Som z Nitry.A som uplne obycajne dievca ktore sa už teší čo všetko vám sem napíše. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Koncert skupiny The Grit

iveta kováčová

Koncert skupiny The Grit

Koncert mojej najobľúbenejšej punk-rokovej kapely z Londýna. Je síce u nás neznáma ale možno časom aj tu si ju obľúbia.

  • 18. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Mesiac

iveta kováčová

Mesiac

Je to iba jedna fotka, ale mne sa strašne páči. Tak pozrite a zhodnoťte.

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Chata pri Dunaji.

iveta kováčová

Chata pri Dunaji.

Moje fotečky.

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 510x
  • 14
Zaľúbila som sa do sna

iveta kováčová

Zaľúbila som sa do sna

Neviem či je to možné, ale mne sa to stalo.

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 144x
  • 15
Hodina technológie

iveta kováčová

Hodina technológie

Sedím si v škole a strašne sa nudím.

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 0
reklama
Fotky ....

iveta kováčová

Fotky ....

To čo som nafotila sama.(slnko).

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Zomrela, pretože hľadela do neba.

iveta kováčová

Zomrela, pretože hľadela do neba.

Vopred všetkých varujem, že príbeh je vymyslený. Aby ste mi to potom nevyčítali, že vás klamem názvom.

  • 20. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Strasti a slasti Londýna.

iveta kováčová

Strasti a slasti Londýna.

Dnes len o tých strastiach

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 13
V parku.

iveta kováčová

V parku.

No len si to predstav. Sedis si len tak na lavicke. Nic ta netapi a iba sa pozeras okolo seba. Co vidis??

  • 13. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Strach.

iveta kováčová

Strach.

Neobycajne obdivujem ludi ktori nepoznaju strach, alebo......

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Priateľstvo!!!

iveta kováčová

Priateľstvo!!!

  • 10. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Milujem........

iveta kováčová

Milujem........

  • 8. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Samota

iveta kováčová

Samota

Kto z nás sa necíti sám?

  • 6. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Snaha o dokonalosť

iveta kováčová

Snaha o dokonalosť

Preco sa kazdý snaží o dokonalosť???

  • 5. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu